דברו איתנונווטו אלינו
  • ראשי /איך בוחרים חברת קידום אתרים

איך בוחרים חברת קידום אתרים?

הקמתם אתר חדש, הבנתם כי ללא קידום אין זכות קיום לאתר והפנמת כי אינכם מסוגלים לקדם את האתר בעצמכם.

עכשיו, כל שנותר היא המשימה ה"פשוטה ביותר" - באיזו חברה בוחרים?

שוק קידום האתרים מרכב ממספר רב של חברות שונות ומגוונות, החל מפרילנסרים יחידים שעובדים מהבית וכלה בחברות בינוניחות/גדולות המחזיקות עשרות עובדים.

בחירת חברת הקידום הנה אחת ההחלטות החשובות ביותר בדרך להצלחת האתר וקצירת הפרות אחר המשאבים הרבים שהושקעו

בתכנון האתר ובנייתו.

קיימים מספר פרמטרים אשר כדאי לבחון כאשר באים להשוות בין החברות השונות:

 

1.מספר לקוחות החברה וסוג הלקוחות - כדאי להעיף מבט באתר החברה על רשימת הלקוחות שלה. קידום מספר רב של אתרים ושל חברות בסדר גודל בינוני עד גדול, מעידה בד"כ על כך שחברת הקידום רצינית ו"מספקת את הסחורה".

2.שיטות הקידום - יש לדאוג כי החברה מתחייבת להתשתמש בשיטות קידום "חוקיות". חברות רבות מבצעות מניפולציות אגרסיביות מדי על מנוע החיפוש כדוגמת הוספת מספר קישורים רב מדי בפרק זמן קצר מדי, מה שיוכיל להוביל בטווח הרחוק לנזק לאתר והרחקתו ממנוע החיפוש.

3.חברות בניית אתרים - בשר אוכלים במסעדת בשרים ולא במסעדה איטלקית. מומלץ לבחור בחברה שמתמקצעת בקידום אתרים בלבד ולא בבנייה. בניית אתר וקידומו הם אמנם תחומים משיקים אך הם שני מקצועות שונים לחלוטין.

4.אין טוב ממראה עיניים - מומלץ לקפוץ למשרדי חברת קידום האתרים, לראות מול מי אתם עובדים, מי הם האנשים, מה גודל החברה ולתהות קצת גם על נסיונם של העוסקים במלאכה.

5.התוצאות מדברות בעד עצמן - בקשו מחברת הקידום שתראה לכם תוצאות של לקוחות שלהם. בדקו בעצמכם כי לקוחות החברה אכן מופיעים במיקומים גבוהים במלים רלוונטיות לענף שלהם.

6.אלוהים נמצא בפרטים הקטנים - עברו בצורה מעמיקה על חוזה החברה, על מה בעצם היא מתחייבת, מה קורה במידה ואין כל התקדמות במיקומים שלכם, האם היא מחזירה כסף? האם יש מנגנון בדיקה ברור שמעיד על הצלחה או כישלון? מה אם קידום האתר נחל כישלון צורב?

7.דיוק ותיאום ציפיות - אל תסכימו לחתום על חוזה עבודה לפני שמפורטות בו בצורה ברורה המלים בהן האתר שלכם הולך להיות מקודם. קידום אורגני בגוגל מושתת כולו על מילות החיפוש ומכאן נגזר גם מחיר הקידום. התעקשו כי מילות החיפוש בהם תקודמו ייבדקו ראשית כל ב"כלי מילות המפתח של גוגל" כמלים תחרותיות אשר הנן בעלות נפח חיפוש חודשי משמעותי.

אם כן, לסיכום, ראינו איפוא כי קידום אתרים, היא אינה עבודה לחובבנים, הקידום מצריך יכולות טכניות גבוהות וידע מקצועי רב. הפרמטרים הרבים שמרכיבים את המשקל שגוגל נותן לכל אתר ואתר ושזורים בתוך האלגוריתם שלו מצריכים ניסיון ומקצוענות.

השוו מספר חברות, בדקו את ההצעות שלהן בפרוטרוט ואל תתביישו לשאול את כל השאלות הנדרשות, עדיף להבין לאן אתם נכנסים ולא לקבל החלטה בחופזה כיוון שהמחיר הנמוך קרץ לכם מבעד לחוזה השרלטני.

 

בחירה פזיזה בחברת קידום אתרים לא מקצועית עשויה לעלות לכם ביוקר ואף להוריד לטמיון את כל השקעתכם באתר.

אודותינו

אפסייט קידום אתרים (לשעבר "נקסטרגט אינטראקטיב") עוסקת מזה 12 שנים (וואו, אנחנו מבוגרים) בקידום אתרים ושיווק און-ליין.

אנחנו מאמינים בשיווק ממוקד לצרכים שלכם תוך כדי למידה והבנה לפרטים של השירות או המוצר המוצע על ידכם.

הדבר היחיד שמניע אותנו הוא הצלחה. ההצלחה שלנו וההצלחה שלכם.

 

  

שמרו על קשר

קהילת ניו יורק 19, תל אביב

טלפון: 077-8855657

פקס: 03-5474645

דוא"ל: [email protected]

     

פנייתך התקבלה.

נציג מטעמנו יצור עמך קשר בהקדם.

התרחשה שגיאה