קידום אתרים לעורכי דין
נקסטרגט אינטראקטיב צברה במרוצת השנים ניסיון רב בקידום אתרים לעורכי דין בתחומי התמחות שונים.
האם קידום אתר של עורך דין שונה מקידום אתר בתחום אחר? הסברה הרווחת בקרב מקדמים שונים היא שקידום אתרים הוא טכני לחלוטין ובעצם אין כל משמעות לתחום המקודם.
אנו גורסים אחרת, נכון שמהות העבודה בקידום אתר היא טכנית, אך להכרת תחום הקידום והבנתו יש בהחלט משמעות.
לחברה בעלת ניסיון רב בתחום קידום אתרים של עורכי דין, יש לדוגמא היכרות מעמיקה עם הפורטלים המובילים בתחום ועם אתרים חזקים נוספים בתחום, אשר הפניית קישורים במקומות אסטרטגיים מהם עשויה להשפיע בצורה חיובית מאד על מיקומי האתר.
בנוסף, הידע הנצבר לגבי רמת התחרותיות וקושי הקידום בעבור כל ביטוי בתחום עריכת הדין הוא יתרון יחסי ברור.
קידום נכון של אתר של עו"ד מתחיל קודם כל במחקר מילות מפתח ממוקד, אין זה חכמה לנסות ולקדם אתר במילה עו"ד. גם אם זהו הביטוי עם כמות החיפושים הרחבה ביותר, התחרות קשה והיכולת להמיר מגולשים המחפשים כך נמוכה מאד.
יש להתמקד במילות מפתח הקשורות לתחום הההתמחות המרכזי של עורך הדין לדוגמא: עו"ד תעבורה, עו"ד תמ"א 38, עו"ד גירושין וכו'.
ובמקרים מסויימים כדאי לבדוק את האופציה לבצע מחקר גם ברמת האזור הגיאוגרפי.
קידום ממוקד יותר הוא בד"כ זול יותר בשל רמת תחרותיות נמוכה והיכולת להגיע בו לתוצאות גבוהות מהירה יותר.
לקבלת מידע נוסף ושיחת ייעוץ חינם, צרו עמנו קשר ונציג מקצועי מטעמנו ישמח לעזור.