דברו איתנונווטו אלינו
  • ראשי /מספרי עקוב אחרי בגוגל ממומן

11

Oct

מספרי עקוב אחרי בגוגל ממומן - Google forwarding numbers

 

בתי עסק משקיעים היום מחשבה רבה בקמפיינים הממומנים של בגוגל adwords ; מחקר מילים, ניסוח מודעות והשקעה בדפי נחיתה מכווני פעולה (המרה). 

אחרי שהכל הוקם ועובד מתחיל השלב החשוב של מדידית הנתונים על מנת לנתח את האפקטיביות של הקמפיין, בלי להיכנס למשוואות מורכבות אשר מודדות ROI (החזר השקעה), מה שכל עסק בסופו של דבר מחפש לבחון האם הכסף שהוא משלם פר הקלקות ופר ניהול הקמפיין לחברת הקידום שלו מחזיר את עצמו בלידים וסגירת עסקאות. X הקלקות ב Y עלות שווה A לידים אשר בסופו של דבר ימירו B כסף, כאשר זה חיובי, קמפיין מוגדר כמוצלח.

בעוד שנוח למדוד את הפניות אשר מגיעות מהצור קשר או עסקאות שנסגרות בצורה מלאה באתר, קשה מאד לעסקים רבים לכמת את התוצאות של שיחות טלפון נכנסות.

בשל הריבוי ההולך וגודל בשימוש וחיפוש בגוגל דרך מכשירי המובייל לעיתים הגולשים כלל לא יגיעו לעמוד אלא ירצו לצלצל מיד לאחר קריאת המודעה, בעדיפות גבוהה ללחיצה ישירה אשר תבצע את החיוג בצורה אוטומטית ללא הצורך בלרשום מספר ואז להעתיקו. בעוד גוגל מציע היום שירות של תוספי שיחה (Call Extention), למעט נתונים בסיסים של כמה הקלקות היו על התוסף אין שום מידע נוסף על ה"תנועה" שזולגת לשם, שלא לדבר על חיוב פר קליק על התוסף גם במידה ושיחה בסופו של דבר לא התבצעה.

לאור כל הנקודות שעלו כאן גוגל החליטו לפני כשנה להוסיף נדבך נוסף לשירות שלהם ולשיפור המדידה והאפקטיביות של הקמפיינים שלהם. ובשעה טובה בימים האחרונים השירות החל לפעול גם בישראל. השירות נקרא Google forwarding phone numbers, או בשפה פשוט, מספר וירטואלי אשר מעביר (כמו עקוב אחרי) למספר בית העסק, מדיד וניתן לניתוח.

השירות הנו חינמי ועובד בצורה כזו בה גוגל מקצה מספר וירטואלי לטובת בית העסק, המספר מאחורי הקלעים מופנה ישירות למספר הייעודי שבית העסק יבחר ואת המספר הזה ניתן להוסיף בקלות לתוסף השיחות עליו שמופיע על המודעה.

השירות מאפשר ניטור טוב יותר של קמפיינים ומדידת תוצאות מדויקת יותר.

המערכת מאפשרת לדעת את אזור החיוג של השיחה, האם היא באמת התקיימה (ולחייב רק במידה והייתה), כמה זמן הייתה השיחה, מתי היא התבצעה ועוד.

שני החסרונות הבולטים של השירות הם:

א. העובדה שהמספרים מוקצים ל 90 יום, כך שאם הגולש בחר לשמור את המספר וירצה לחזור אליו בעתיד, קיים סיכוי שיגיע לעסק אחר.

ב. חברות אשר השקיעו במספר ממותג, מאבדות את השימוש בו.

 

לסיכום: לשירות, מספר יתרונות בולטים, אך צריך לבדוק את מידת ההתאמה האינדווידואלית שלו פר בית עסק / קמפיין. 

אנו מזמינים אתכם להתייעץ ולבחון איתנו את ההתאמה הרלוונטית אליכם.

לפרטים נוספים על השירות ואיך מתבצע ה Setup שלו, ניתן לקרוא כאן: https://support.google.com/adwords/answer/2454052?hl=he_IL 

 

רוצים להמשיך ולהתעדכן בכל מה שחם בתחום קידום אתרים? בואו להיות חברים בדף ה-facebook שלנו.

 

אולי יעניין אותך גם: 

 

 

אודותינו

אפסייט קידום אתרים (לשעבר "נקסטרגט אינטראקטיב") עוסקת מזה 12 שנים (וואו, אנחנו מבוגרים) בקידום אתרים ושיווק און-ליין.

אנחנו מאמינים בשיווק ממוקד לצרכים שלכם תוך כדי למידה והבנה לפרטים של השירות או המוצר המוצע על ידכם.

הדבר היחיד שמניע אותנו הוא הצלחה. ההצלחה שלנו וההצלחה שלכם.

 

  

שמרו על קשר

קהילת ניו יורק 19, תל אביב

טלפון: 077-8855657

פקס: 03-5474645

דוא"ל: clients@upsite.co.il

     

פנייתך התקבלה.

נציג מטעמנו יצור עמך קשר בהקדם.

התרחשה שגיאה