הכפתורים צפויים להופיע ליד התוצאות הממומנות ולאפשר קניה ישירה של מוצרים בעמודים ייעודיים פר מוצר של גוגל.
הערכות של גורמים בענף הן כי גוגל תעבוד בשלב הראשון עם ספקים גדולים נבחרים ובהמשך תתרחב לפתיחה לספקים נוספים.
ייתכן מאד כי בניגוד למתחרות בתחום גוגל תחייב על הקלקה בלבד ולא עפ"י אחוז מהקניה, על מנת לדרבן ספקים להעביר נפחי פעילות גדולים אליה מהמתחרות.
ככל הנראה הכפתורים יופיעו במובייל לצד המודעות הממומנות הקיימות היום.
צעד זה של גוגל מצטרף לדריסת הרגל שלה בתחום המזון שהתווספה לאחרונה באמצעות האפשרות להזמנות מזון ישירות דרך תוצאות החיפוש בארה"ב.
ימים יגידו האם המהלך אכן יצליח להעביר חלקים משמעותיים מפעילות ה-ecommerce של הספקים הגדולים מ-amazon ודומותיה לגוגל.
רוצים להמשיך ולהתעדכן בכל מה שחם בתחום קידום אתרים? בואו להיות חברים בדף ה-facebook שלנו.
אולי יעניין אותך גם:
אפסייט קידום אתרים (לשעבר "נקסטרגט אינטראקטיב") עוסקת מזה 12 שנים (וואו, אנחנו מבוגרים) בקידום אתרים ושיווק און-ליין.
אנחנו מאמינים בשיווק ממוקד לצרכים שלכם תוך כדי למידה והבנה לפרטים של השירות או המוצר המוצע על ידכם.
הדבר היחיד שמניע אותנו הוא הצלחה. ההצלחה שלנו וההצלחה שלכם.
קהילת ניו יורק 19, תל אביב
טלפון: 077-8855657
פקס: 03-5474645
דוא"ל: clients@upsite.co.il
פנייתך התקבלה.
נציג מטעמנו יצור עמך קשר בהקדם.